Profil firmy |Obszary wspolpracy |Zespol HEAD HUNT |Publikacje |Blog |Kontakt |



SZKOLENIA Z EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI REKRUTACYJNYMI


Organizujemy również szkolenia dla konsultantów firm rekrutacyjnych oraz wszystkich specjalistów i managerów zajmujących się rekrutacjami. Szkolenia składają się zarówno z części teoretycznej jak również interaktywnych warsztatów pomiędzy trenerem a uczestnikami szkolenia. Podczas szkolenia, omówiony zostanie dokładnie cały proces zarządzania projektem direct/ executive search oraz narzędzi stosowanych przy identyfikacji kanałów pozyskiwania najlepszych kandydatów z rynku.


Prowadzący: Joanna Madejska – Trener i HeadHunter z 9 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami rekrutacyjnymi. W 2011 roku, z ramienia PSZK, w którym pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej, była również członkiem komisji certyfikacyjnej dla konsultantów firm rekrutacyjnych, organizowanym przez Polskie Forum HR oraz Lewiatan


Szkolenie: Skuteczna rekrutacja/ Zarządzanie projektem rekrutacyjnym typu Direct/ Executive Search – Metodologia działania profesjonalnego rekrutera


Omawiane aspekty:


 Etap 1: Analiza opisu stanowiska – badanie potrzeb Klienta/ Klienta wewnętrznego w organizacji poprzez zadawanie kluczowych pytań – etap ustalenia profilu poszukiwanego Kandydat


 Etap 2: Analiza źródeł / kanałów dotarcia do najodpowiedniejszych Kandydatów do pracy na danym stanowisku


 Etap 3: Telefoniczny etap procesu DIRECT SEARCH – poszukiwania bezpośrednie Kandydatów – etap telefonicznego „huntingu”


 Etap 4: Analiza i ostateczna weryfikacja nadchodzących cv zainteresowanych Kandydatów – etap selekcji Kandydatów


 Etap 5: Przeprowadzanie pogłębionych wywiadów kompetencyjnych z zaproszonymi Kandydatami/ omówienie dokładnej metodologii działania 


Etap 6: Opracowanie raportów z profilami najlepszych Kandydatów – etap ostatecznego doboru Kandydatów na tzw. short listę najlepszych Kandydatów


Etap 7: Pełna kontrola oraz nadzór nad dalszym procesem rozmów/ spotkań oraz negocjacji pomiędzy Kandydatami a Klientem – etap monitoringu